tor. 17. feb.

Sentrum

GENERALFORSAMLING 17 FEBRUAR 2022

Velkommen til generalforsamling 17 februar kl 18:00 . Grand Selskapslokaler. Det blir tapas og mingling, generalforsamling informasjon fra styret og foredrag fra selveste Anita Krohn Traaseth. Vi gleder oss til å se deg !!

Registreringen er lukket
Se andre arrangementer
GENERALFORSAMLING 17 FEBRUAR 2022

17. feb. 2022, 18:00

Sentrum, Nedre Ole Bulls plass 1, 5012 Bergen, Norge

Gjester

Om arrangementet

Velkommen til Generalforsamling.

• Lett servering, mingling og Tapas
  • Generalforsamling
  • Informasjon fra styret
  • Foredrag med Anita Krohn Traaseth. Anita var administrerende direktør i Innovasjon Norge fra 2014 til 2019 og administrerende direktør Hewlett Pacard fra 2012 til 2014. Hun er nå styreleder i en rekke selskaper og organisasjoner.

Anita Krohn Traaseth har gitt ut boken "Godt nok for de svina" - en leders refleksjoner om mot, sårbarhet og troverdighet, og boken kom rett inn som nummer 1 på bestselgerlisten i Norge. Hun har videre gitt ut boken "Fisken på disken"  hvor hun reflekterer rundt tiden vi lever i, meningen med å lede endring, og valgene hun har tatt. Hun gir innblikk i hvor hun henter energi, og hvorfor hun mener at det av og til er viktig å gjøre ting du aldri hadde forestilt deg at du kom til å gjøre. Våren 2020 lanserte hun sammen med Fremantle media mentorpodcasten "Godt nok for de svina", som låner navnet fra hennes første bok.

En spennende og modig kvinne ! Vi gleder oss til å høre henne !

Saksliste Generalforsamling:

1.         Åpning av møte ved styreleder

2.         Valg av møteleder

3.         Valg av referent, samt to til å underskrive protokollen

4.         Godkjennelse av innkalling og dagsorden

5.         Godkjennelse av årsregnskapet 2021

6.         Godkjennelse av årsberetningen 2021

7.         Fastsettelse av kontingent

8.         Valg til styre – tre nye medlemmer skal velges for to år

9.         Innkomne forslag

Har du forslag til saker til generalforsamlingen, meldes disse til styret på post@apiari.no innen 31. januar.

Årsregnskap, årsberetning, forslag til kontingent og innstilling til nytt styre kan leses på Apiaris nettside 2 uker før generalforsamlingen.

Dokumenter ligger under fane på Apiari sin nettside  ; Om oss/Underside Generalforsaming. Siden krever at du logger inn med passord.

For styret i Apiari

Sølvi Martinsen