tir. 16. feb.

Link blir ettersendt

GENERALFORSAMLING 2021

Velkommen til årets generalforsamling!

Registreringen er lukket
Se andre arrangementer
GENERALFORSAMLING 2021

16. feb. 2021, 17:00 – 19:30

Link blir ettersendt

Gjester

Om arrangementet

Tirsdag 16. februar inviterer vi til årets digitale Generalforsamling, samt foredrag med seniorkonsulent hos AFF, Maijken Askeland. Tema for foredraget er "Makt og indentitet i endringsprosesser".

Program:

17:00 - Generalforsamling

17:30 - Presentasjon av NIETZSCHESEMINAR: Jeg er intet menneske, jeg er dynamitt!

17:45 - Majken Askeland, foredrag "Makt og indentitet i endringsprosesser"

19:30 - Slutt

AFF om Maijken Askeland:

Majken er utdannet sivilingeniør fra NTNU og har en doktorgrad i organisasjonsendring og ledelse fra University of Hertfordshire (Ralph Stacey’s program) med fokus på organisatoriske og individuelle reaksjoner på transformasjon/disrupsjon. Hun har bred erfaring over 20 år fra forretningsutvikling i både små og store selskaper og har også drevet sitt eget konsulentselskap. Hun har lang erfaring med coaching av ledere og fasilitering av arbeidssamlinger og hjernedugnader. Majken arbeider primært med lederutvikling, ledergruppeutvikling og ulike endringsprosesser, både individuelt og organisatorisk.

Påmelding:

Vi håper du har anledning til å være med denne kvelden. Meld deg på ved å svare på invitasjonen i lenken undert. Digital lenke til selve arrangementet, sendes når vi nærmer oss dato for samlng.

Dele dette arrangementet